fredag 4. september 2009

Min første "tibbe".


Johannes (Sagaland's Kir-Royal) var min første Tibetanske Spaniel. Han ble født i 1994 og sovnet stille inn i fjor sommer, nesten 14 år gammel.
Det har vært vanskelig for meg å formulere savnet etter Johannes. Han var jo "Berre ein hund"......... (vil mange si). Ord blir liksom altfor fattige når man skal uttrykke sine følelser..........
Jeg har alltid hatt hund, men Johannes var den som åpnet øynene våre for en miniatyrhund-rase.
Bildet er tatt den første dagen hjemme etter at vi hadde hentet ham på kennel Sagaland i Østfold.

1 kommentar:

  1. Først må jeg takke for et fint innlegg i bloggen vår :-) Jeg er så glad i ordtak eller i visdomsord, synes de ofte uttrykker med få ord det man selv ville brukt mange ord på å beskrive...som følelser når man har mistet en hund f.eks. Selv om ord ofte ikke strekker til egentlig når det kommer til savn...føler jeg. Gleder meg til å følge bloggen din, lese "smulene" :-)

    SvarSlett